Shoppinglista

I sommar har jag jobbat med att dela ut morgontidningen runt omkring Remsle i Sollefteå. Första lönen kommer om lite mindre än en vecka. Sitter och fantiserar lite vad jag ska spendera pengarna.
Jag har kommit fram till fyra saker som jag har tänkt slänga lönen på.

Om vi börjar från toppen på listan av vad som ska köpas:
iphone4
En iPhone 4 så klart! Kommer troligtvis lägga in en order inom kort från England och få den vidare skickat hit via ett företag. Samtidigt kommer jag att sälja min iPhone 3Gs, så jag får förhoppningsvis in lite pengar på det.

Omega kostym
En ny klocka av märket Omega, då min nuvarande klocka inte är så lämpad för kostym/skjortor. Så jag vill ha en lite mindre kostymklocka helt enkelt. Kommer självklart inköpas begagnad och troligtvis från en auktion. Frågan är om det blir tradera eller om det blir kaplans.

Morris Cardigan
Mitt nya favorit märke, Morris släppte en grymt snygg cardigan lagomt till våren och har varit nära att köpt den flera gånger men det har alltid slutat med något annat. Men nu så kommer jag att köpa den!


Sist men inte minst, en blazer också från Morris. Den här har jag dreglat över väldigt länge, men en blazer har inte legat så högt upp på listan, speciellt i den här prisklassen.

Live forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning