3 av 3!

Har varit lite taskigt med bloggandet just nu och det kommer nog tyvärr att fortsätta så ett tag medan jag är uppe i kalla Norrland.

Kan försöka summera lite vad som har hänt sen senast. Tåget jag skulle åka på var redan från början ca 50 min sent och innan man var framme så var den ungefär 2 timmar sen. Vilket gjorde att jag först kunde gå och lägga mig runt 03:00, alltid lika roligt! Har i vilket fall som helst ansökt om ersättning från SJ så får se om man får några pengar tillbaka.

Annars så har jag bara tagit det lugnt och gjort lite hushållssysslor.

Fick reda på idag att jag har klarat senaste tentan, så nu är man 3 av 3 på det här programmet. Förhoppningsvis kan man fortsätta med det ett tag framöver. Även om det nu inte spelar någon större roll om man råkar misslyckas med en då man kan tenta om de ganska omgående. Sista tentan den "här" terminen är efter nyår. Så det är bara att hålla tummarna att den också går bra!

Live Forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning