Done and done!

Idag var det som jag kanske nämnde en snabbis igår en ganska tråkdag med både tvättning och städning på schemat. Vilket båda två är avklarade nu. Så nu kan man säga att det är lov på riktigt!

Förutom allt tråkande har jag skrivit en lista på vad jag ska ta med mig upp till Norrland. Så nu har jag ganska bra koll på vad jag ska packa. Kommer säkert att göra några ändringar på listan när allt är packat. Men frågan är om jag kommer få plats med allt? Jag bör få det men man vet aldrig när man väl står där och packar. Imorgon blir det att börja lite smått att packa, ska nog försöka få ner det flesta så det inte finns så mycket att packa på måndag.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt och kolla på tv, får se vad det blir för något. Det kanske är någon bra film på tv? Annars blir det väll att välja någon film från filmhyllan att se.

Har igen hittat en sådan där cardigan som jag bara dras till men knappt använder. Dock var den här inte alls lika dyr som alla andra jag hittar. Den här kostar bara runt 800kr vilket inte alls är så farligt. Den ser likt alla andra väldigt mysig ut och den här kommer från märket Edc by Esprit.
Cardigan
Live Forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning