Hard work work!

Ja då var det helg igen efter en hård dag i skolan, det var ju faktiskt en hel lektion och föreläsaren drog över med hela 10 min! I vilket fall som helst stannade jag även kvar en stund efter skolan för att hjälpa till med att knacka programmering. Efter det begav jag mig till gallerian där Mikaela väntade.

Så då gick vi omkring i gallerian ett tag och kollade på en del saker, blev väldigt sugen på ett par nya jeans. För jag har egentligen inga jeans som jag är riktigt nöjda med just nu. Mina favorit jeans som jag typ bodde i förut gick sönder förra året. Så sedan dess har det för det mesta varit chinos som har klätt mina ben. Jag kollade upp lite snabbt vad det fanns för typ av jeans och jag hittade väll egentligen ingen så där klockren, men jag testade iaf en modell som kändes bra.

Imorgon blir det att åka in till stan och självklart ska jag kolla upp mer angående jeansen. Har suttit och kollat lite smått vad det finns för något på internet. Har egentligen kommit fram till två jeans. Ena modellen kommer från Tiger of Sweden och andra från Acne. De till vänster kommer från Acne och de högre så klart från Tiger Of Sweden. Båda ligger i ungefär samma prisklass, Acne är lite dyrare bara. Får se vad jag kommer fram till imorgon och om det blir något köp överhuvudtaget.
Acne jeansTiger of sweden jeans

Nej nu funderar jag om jag ska ta och dricka lite julmust, undra om man ska spetsa den med något också? Frågan är bara vad. Vi får se vad jag kommer fram till. Egentligen så är jag inte för att blanda julmust med något, men nu när det bara är apotekarens så är det lugnt. Hade det varit Zeunerts så är det ett brott att blanda ut det med något.

Live Forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning