Tentan närmar sig..

Idag var det bland de sista föreläsningarna innan det är tenta/jullov. Det känns verkligen att det närmar sig ett slut på kursen och att en tenta är väldigt nära. Börjar känna mig lite smått pirrig inför den men jag vet inte riktigt varför. Det kanske är därför det är en tenta där man absolut inte vet vad de vill att man ska kunna. Eller ja okej det finns så klart kursmål, men de är ju alltid lika svåra att tolka och förstå till 100%. Dessutom är det väldigt svårt att veta vad man ska plugga på då man inte alls har någon aning vad jag inte riktigt kan lika bra.

Den här kursen har de varit duktiga och spela in de flesta föreläsningarna, så mitt plugga inför tentan blir nog faktiskt att kolla igenom de flesta föreläsningarna i videoform. Väldigt smart och praktiskt! Det blir dessutom att läsa klart de sista sidorna som man ska ha läst och kolla på exempel tentan.

Imorgon blir det att åka in till stan och köpa de sista julklapparna, förhoppningsvis kan jag hitta det jag letar efter så jag verkligen kan känna mig klar inför jul. Måste få säga att jag är ute i ganska bra tid iaf jämfört med vissa andra.

Äntligen har det dykt upp lite Morris kläder jag inte har sett förut, kanske inte något speciellt men jag vet inte riktigt jag tycker verkligen om gråa cardigans. Jag kommer nog aldrig att köpa den då jag redan har en fin grå cardigan som är relativt snarlik. Men jag tycker fortfarande den är fin.
Morris cardigan
Live Forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning