There's an old man sitting next to me, making love to his tonic and gin

Idag som jag har nämnt tidigare var jag ledig idag och hade inga planer alls för att åka in till skolan och plugga. Istället för plugga har jag gjort andra nyttiga saker än så länge. Dagen är ju faktiskt inte slut så jag hinner faktiskt plugga lite innan jag somnar.

I vilket fall som helst så blev det att åka och handla mat till att börja med. Konstigt nog så blir summan relativt hög även fast man inte tycker att man handlar så mycket. Mat är dyrt helt enkelt. Fast man behöver ju inte lyxa på och köpa lyx saker som kyckling filé förstås. Lite måste man väll unna sig.

Senare på dagen var det tvättstugans tur att få besök, så även fast jag har varit ledig idag och inte ännu har läst något i boken så har jag varit relativt duktig måste jag få säga. Men jag skulle nog behöva öppna den där boken lite innan jag går och sover iaf.

Har hittat en fluga och det precis som jag vill att den ska se ut på ett ungefär. Den hade kanske kunnat varit i några andra färger men den är fortfarande väldigt fin. Om jag ska vara ärlig så hade jag nog inga färger i huvudet, även om jag nu tror mig ha haft det. Eller ja jag kanske har några färger men jag vet inte riktigt vilka. Men iaf här kommer flugan:
Fluga

Upptäckte en "ny" artist idag som jag egentligen inte hade någon aning om vem han var men när jag väl kollade upp honom så märkte man att han hade gjort några låtar man kände igen. Dock den här låten ni ska få lyssna på hade jag inte hört innan. Tycker hans röst i den här låten låter riktigt bra, hela låten är helt enkelt klockren. Låten har väll några år på nacken då det är en artist som hade sina glansdagar på 80-talet, med bla Uptown girl.
Billy Joel - Piano Man


Speldagbok
Kom på igår att jag sjävklart kan redovisa alla spel jag ryggar om någon är intresserad. Men antar det inte är någon som är speciellt intresserad så därför struntar jag i det och kommer enbart att skriva ut de jag själv kommer på. Eller rättare sagt själv skriver text till, då jag antar att fler än jag kommer på samma spel.

Idag har jag även ryggat en del och av de jag ryggade gick 3/5 spel in. Jag spelade även ett spel själv live på Rumänien - Danmark i handboll (damer), att Rumänien skulle vinna första halvleken och den gick in. Så 4/6 spel har gått in idag. Så nu är jag uppe i 61 spel och då ser det ut så här:

Start saldo: 200kr
Nuvarande saldo: 401,73kr
Procentuell vinst: 101%
+/-: +201,73kr

Live Forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning