Catch Me If You Can

Har ännu inte riktigt kunnat bestämma mig om jag ska köpa några skivor eller inte. Fast det lutar så klart åt att jag kommer köpa, men ännu inte vilka det blir. Lite jobbigt är det då man inte riktigt vet då deras kampanj tar slut heller. Men eftersom mailet kom idag antar jag inte det är imorgon eller de kommande dagarna. Då de brukar ha deras kampanjer relativt länge. Men ska jag beställa måste jag nog göra det den här veckan i vilket fall som helst.

Skivorna jag funderar mellan är: MGMT - Congratulations, MGMT - Oracular Spectacular, Kings of Leon - Only by the night och Hurts - Happiness.

Imorgon är jag ledig, eller ja det finns övningar man kan gå på om man vill. Men jag tror inte jag kommer att göra det. Tror att jag lär mig mer utav att läsa på och pyssla själv hemma. Även om det nu finns mer distrationsmoment här hemma. Ska nog försöka läsa klart boken, eller så struntar jag i det och börjar kolla på föreläsningarna igen. Får se hur jag gör. Det finns förstås ett ytterligare alternativ och det är att kolla på exempeltentan och se vad jag kan så jag kan fokusera och läsa på extra om just det.

Nu har jag iaf läst ett kapitel till och har egentligen bara 2-3 kapitel kvar, men har ingen aning om hur stora de är. Får se hur mycket mer jag orkar läsa ikväll annars blir det att göra det imorgon. Just nu blir det iaf att vila lite och dricka en kopp te och lyssna på lite musik. Det blir för kvällen Adiam Dymott - Catch Me If You Can (featuring Björn Dixgård).

Speldagbok

Nej det blir avslutningsträning för Mallorca imorgon, missa två frilägen är inte acceptabelt. Dessutom att släppa in en boll i slutet av matchen. Nej Mallorca stod för en pinsam insats idag och Racing var heller inte alls bra, men de lyckades i vilket fall som helst gör ett mål jämfört med Mallorca.

Det spelet jag hade förväntat mig orkade Mallorca enbart spela i ca 10 min då hade det redan gått en timme av matchen.

Ska även tilläggas att domarna inte var på hugget heller, Gargamel som gjorde en lysande insats för någon vecka sedan gör en mindre bra insats idag. Även om det var fel åt båda håll så är det inte acceptabelt.

Start saldo: 200kr
Nuvarande saldo: 366,93kr
Procentuell vinst: 83%
+/-: +166,93kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning