Kallare än kallast

Idag har jag också varit ledig, fast ledig på riktigt då det inte alls var några lektioner på schemat idag. Det är skönt att vara ledig men samtidigt blir man väldigt rastlös om man inte kommer på något att göra, speciellt då man har varit ledig två dagar i rad och har redan gjort allt som man brukar göra då man är ensam i lägenheten. Så idag blev det en riktigt slöardag, med att kolla på lite serier och bara vara. Då tänker ni, men du hade ju kunnat gått ut! Nej knappast i det här vädret, står det -15 grader på termometern går jag inte ut frivilligt så länge jag inte är riktigt uttråkad. Det har dock sett väldigt vackert ute idag, men man såg verkligen hur kallt det har varit.

Igår på H&M home-eventet så bjöd de på glögg, macka med julskinka och lussekatter. Allt var gott förutom glöggen, men jag är inget stort fan av glögg. Dock drack jag upp det och det smakade faktiskt inte lika hemskt som jag vill minnas. Smakade lite som sangria fast betydligt mycket starkare till en början i smaken för att sedan försvinna totalt. Hittade dock inget att köpa just nu då det var lite svårt att leta efter något då det var så mycket folk där. Men sak samma, saknade jag inget igår så lär jag inte sakna det jag inte köpte idag. När man gick fick man en "goddie-bag", egentligen inget superroligt men man fick några svarta ljus, te och diverse annat.

Imorgon är det faktiskt skola igen från 10:00-11:45, alltså bara en lektion. Sen får man se vad som händer efter det. Är lite sugen på att gå och se MGMT på Berns, men biljetterna är slut sedan länge sedan. Dock finns det en bunt ute på blocket/tradera till rimliga priser. Men då gäller det att hitta någon som vill gå med mig, är villig att betala för sin biljett och kunna stå i standby (för det inte är säkert att man får tag på några biljetter). Känns taskigt att låta någon stå i "standby"-läge om man får tag på några eller inte. Annars kanske jag lyckas få tag på en biljett så får jag väll gå själv, vi får väll helt enkelt se. Slutar säkert med att jag inte får tag på några biljetter iaf, så då slipper jag fundera på den saken något mer.

Justja har glömt att berätta att jag har köpt fårskinnsinlägg till mina Filippa K skor, eller ja de går väll att använda till alla mina skor antar jag. Men det är först och främst Filippa K skorna som de ska användas i. De kostade inte speciellt mycket, men de skickas från England då jag köpte de på ebay. Förhoppningsvis kommer de passa bra i skorna och göra de lite varmare än de redan är. Jag måste iaf säga att de ser riktigt mysiga ut, hoppas inte skenet bedrar bara.
fårskinnsinlägg
Live Forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning