En skolvecka närmare studenten!

Som jag tidigare har skrivit så hade jag sovmorgon idag tills klockan 13:30 då vi hade mentorslektion.
Hela dagen började med att jag vaknade utav dannewes alarm vid typ halv 8. Efter det som tur var somnade jag om och vaknade vid 10 vilket var en liten besvikelse. Jag hade hoppats på att få sova lite längre, men jag kunde helt enkelt inte somna om efter det. Sen om man slår på tv:n vid den där tiden så finns det absolut inget att kolla på.Bara program som liknar ordjakten går på alla kanaler. Vilket är värdelöst de borde kunna hitta något annat som faktiskt är roligt att kolla på. Sen kollade jag på seriekalendern vilka serier som hade kommit ut idag och då var det två serier som jag brukar följa, Scrubs och Eli Stone kom ut idag. Scrubs vet väl alla vad det är för serie? Sen Eli Stone har jag skrivit om tidigare i min blogg. Men iaf eftersom det inte fanns något roligt på tv så kollade jag på det ist.

Efter det så gjorde jag i ordning mig för skoldagen. Visst kändes det väldigt meningslöst att gå ner till mentorstiden men jag har inte direkt så långt till skolan och har inge bättre för mig.
Det visade sig att vi skulle kolla på någon film under mentorstiden som handlade om coaching. När mentorstiden var slut så följde jag och dannewe med simon och kipf till hans bil och lyckades knapra åt oss skjuts till lägenheten. Haha vi är bra lata.. Nu sitter jag här och skulle behöva börja packa inför hem färden. Det ska bli intressant och se om vi GH gitarren har kommit eller ej, jag håller verkligen tummarna för det! Ikväll så kommer Emelie också så det blir väl någon film och popcorn och massa GH lirande om nu gitarren har kommit.

Jag avslutar det här inlägget med att citera från en låt utav Oasis som jag tycker är bra låten heter Don't Go Away

so don't go away, say what you say, but say that you'll stay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning