Lönen vart är du?

Helgen började med att jag åkte till Emelie efter jag hade kommit hem från Sundsvall. När jag väl kom fram så hade talang börjat, så det var bara att slå på tv:n och kolla. Det blev en tidig kväll i fredags eftersom vi hade tänkt att åka till Birsta på lördagen.

Runt 10 började färden mot Birsta och vägen kändes sämre än vanligt men det kanske bara var något jag inbillade mig. Väl framme så började vi att kolla runt i affärerna. Det blev inget handlande från mitt håll men jag hittade några saker som jag skulle kunna köpa. Ist köpte jag hem en digitalkamera till min kusin som han ville ha. Eller jag köpte några morsdagspresenter som jag delade med syskonen.

På vägen hem lämnade jag av kameran hos kusinen min, åkte hem och hämtade en skiva hos mig och sen fortsatte vi hem till Emelie. Där blev det att äta mat och fixa lite på hennes morfars dator.

Söndagen har det inte hänt något speciellt eller det har varit fint väder faktiskt. Förhoppningsvis var det bara början. Mer fint väder vill jag ha!

Jag fick aldrig min lön i fredags vilket var lite små skumt. Så det ska jag ta reda på imorn!
Vill ju ha mina pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning