Sjuk på många olika vis!

Då har man blivit förkyld usch fy och blä för det! Men de är smällar man får ta. Så nu kör jag hårdkur med att sova mycket, klä mig varmt och dricker te! Imorn har jag lite sovmorgon och börjar 10 om jag inte minns helt fel så det blir lite extra sömn ikväll vilket gynnar mig utmärkt.

Idag började skolan 8:15 och då med första labben i fysik, den var extremt enkel så vi blev klar väldigt snabbt när vi väl slutade att räkna ut svar som man kunde göra senare. Sen hade vi lite matematik och thats the day.

Håller även på att bli lite "shopping sjuk". Jag vill handla något! Vill ha nya kläder! Gah blir snart desperat, vill ha nya kläder! Är less på allt jag har.  Känns som jag har gjort alla varianter utav mina plagg som man kan göra.

Är grymt sugen på cardigans, vet inte varför men jag tycker de är grymt snyggt. Så jag har iaf hittat en cardigan jag gillar och inte kostar skjortan som tänker köpa till (skämt och sido så har jag tänkt att köpa en helvit skjorta till den).
Sen har jag även hittat en t-shirt jag gillar! Föresten ska kanske berätta vad de kostar. T-shirten går på 329kr och cardiganen går på ca 400kr.


(Lacoste cardigan, lite kraslig bild jag vet)                (Scotch and soda t-shirt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning