Första riktiga dagen med ledighet.

Vaknade upp halv 11, så där lagomt sent/tidigt. Satt mig ner för att äta frukost, medan jag åt frukost så funderade jag på vad ska jag hitta på idag. Samtidigt kollade jag ut genom fönstret och då strök jag ut och jogga förslaget. Det är nämligen extremt slaskigt på vägen och det är inte speciellt roligt att jogga på sådant underlag. Så då bestämde jag mig för att fundera vidare.

Efter ett tag kom jag på att det finns nog inte så mycket att göra. Så det blir nog att plugga lite. Så ledig in my ass.
Dessutom så ska jag utföra diverse hushållssysslor, så jag forsätter på förra meningen, ledig in my ass!

Det känns som ledighet ger mer arbete än vila. Men det kanske kommer senare den här ledigheten.

För övrigt så skulle jag kunna tipsa er om Lily Allen, fast ni kanske inte har missat henne. Jag vet inte riktigt varför jag inte har lyssnat på henne förut. Har väll inte riktigt blivit av helt enkelt.

Men iaf för er som har missat henne:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning