A Snowflake Fell And It Felt Like A Kiss

Idag har jag varit väldigt duktig också, konstigt nog. Vet inte vad det är för fel på mig just nu, så här duktig brukar jag ju inte i vanliga fall vara. Eller är det bara kanske som jag tror? Jag kanske är duktig varje dag utan att veta om det...

I vilket fall som helst så har jag slagit in några julklappar och tom lyckats satt på snören! Jag är riktigt imponerat utav mig själv, även om det nu inte ser så bra ut så är det fortfarande snören på. Jag är egentligen inte speciellt bra på att slå in saker men idag gick det nog bättre än vanligt. Det kanske kommer med åldern, eller så är det erfarenheten som spelar roll.

Just nu har jag hunnit gått igenom hälften av alla föreläsningar och innan jag går och sover ska jag försöka att kolla igenom resten så jag kan tillbringa dagen imorgon att bara putsa på sakerna jag behöver öva lite extra på. Eftersom man vet hur upplägget är på tentan kan man alltid kolla lite extra på hur man löser sådana uppgifter som ger mer poäng på ett bra sätt.

Läste idag att Glasvegas har fått en ny trummis och den här gången är det också en tjej, men inte vilken tjej som helst. Hon heter nämligen Jonna Löfgren och kommer från Boden! Så med andra ord har Glasvegas skaffat en trummis från Sverige. Undra om Boden eller någon annan stad längre norr upp än Stockholm kommer få en Glasvegas spelning nu? Fine by me så länge det inte gör att Stockholm inte får någon spelning. Eftersom det är jul så bjuder jag på en låt från Glasvegas EP som de släppte lagomt till jul förrförra året. Glasvegas - A Snowflake Fell (And It Felt Like A Kiss)


Har hittat en snygg cardigan idag från en ny butik jag har upptäckt på internet. Tydligen så ska de ha en butik här i Stockholm också. Butiken heter Kocksgatan 17 och ligger fiffilurigt på Kocksgatan 17. De hade en del fina kläder från märken som jag tycker om, så det blir att hålla koll på deras webshop. Det kanske även blir att besöka den riktiga butiken? I vilket fall som helst så kommer cardiganen från märket SNS och är i 100% ull och tillverkad i Danmark. Dock är ju det där en sådan där cardigan jag tyvärr inte använder så mycket. Så den hamnar nog inte så högt upp på min inköpslista.
SNS cardigan
Live Forever!

Kommentarer
Postat av: Ribery Le prince

Tjena chill blogg du har :D



Ville bara Säga att d synd att Youbet stängs av igen efter att nåra snorungar skriver trams :)



Men kom gärna och besök min blogg Så kan vi fortsätta där alla slutade dvs hjälpa varann att vinna :) Har lirare från Youbet som argantina, patj och nåra andra som kommenterar på min blogg om tips o så :D



http://betyouwin.blogg.se

2010-12-16 @ 02:17:54
URL: http://betyouwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning