Bättre koll tack.

Idag var det skola igen och jag gick glatt upp relativt tidigt för enligt schemat på min telefon som är synkat med det riktiga så stod det att jag började klockan 12:00 och hade lektion enda tills 14:45. Lika glatt som jag klev upp duschar och fixar jag mig. Ännu gladare blir jag då jag ser att pendlarna ska gå som det är tänkt. När jag kommer fram med pendeln hinner jag med den tidiga bussen också.

Så väl framme vi skolan var jag på glatt humör, eller iaf tills jag kommer fram till salen och kollar smått in och ser hur tomt det är. Var inte en kotte där inne, utan det satt bara några utanför. Funderar lite smått om jag har gått fel, kollar på schemat och ser att det är rätt sal och rätt tid. Börjar fundera lite mer och bestämmer mig för att kolla på daisy (orginal schemat, även det jag har synkat) och då ser jag det står 13:00 och inte 12:00. Då försvann mitt leende och en besvikelse sjunker sakta men säkert in. Nu insåg jag att jag kanske måste synka schemat lite oftare eller helt enkelt kolla på daisy innan jag åker så jag ser att det stämmer.

Tycker dock att det var dåligt informerat att det har ändrats, tycker iaf att man kunde ha skickat ut ett mail om ändringen. Men men inget man kan göra åt så här i efterhand.

Annars har det inte blivit så mycket gjort idag, har mest kollat på fotboll och handboll. Måste faktiskt erkänna att jag har kollat på damer som idrottar! Ja jag vet, skämmes tamme tusan. Dock så tycker jag att de har blivit mycket bättre på att spela handboll än vad jag kan minnas. Även om det inte är lika bra som herrar så tycker jag typ går att kolla på. Lite extra roligt är det då det går bra för Sverige.

Har hittat en fin tröja från Comme des Garçons som dock kostar en del och egentligen kanske inte är något speciellt märkvärdig. Men jag tycker den är väldigt fin. Skulle jag ha haft pengar över så hade jag definitivt köpt den. I vilket fall som helst så ser den ut så här:
Comme des Garçons tröja

Speldagbok:
Orkar tyvärr inte redogöra alla spel som jag har ryggat då det har blivit hela 6 stycken sedan igår. Tyvärr har det väll inte riktigt gått som jag hade tänkt mig. Det verkar som de jag har följt noga och brukar sätta deras spel har hamnat i en liten svacka. Dock har inte alla spel gått åt fanders måste jag väll få påpeka, 3/6 spel har gått in. Så lite minus ligger jag då jag har börjat att rygga andra. Tror jag fortsätter ett litet tag till, då jag anser mig att de har haft otur och det måste vända snart.

I vilket fall som helst har jag lagt 55 Spel just nu och då ser statistiken ut så här:

Start saldo: 200kr
Nuvarande saldo: 398,01kr
Procentuell vinst: 99%
+/-: +198,01kr

Live Forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning