Nyårslöfte?

Då var alla tentor klar för det här året! Måste säga att det känns skönt att ha lov även om det nu inte varar allt för länge. Tentan gick väll bra tror jag (peppar peppar...), men det får man väll se när den väl är rättad. Föreläsaren påstår att man ska få reda på svaret innan jul, så det är bara att vänta med andra ord. Tidig julklapp kanske?

Nu blir det att ta det lugnt hela helgen (eller ja det blir tvätta och städa lite imorgon) för sedan på måndag kväll åker jag tåg uppåt i landet helt ensam tråkigt nog. Men den som vägrade att följa med kommer dock upp 8 dagar efter, bättre sent än aldrig? Nja stämmer väll inte riktigt i det här fallet då så fort jag har åkt är sent nog. Men men inget att göra åt den saken.

På min resa uppåt i landet tror jag att jag ska försöka kolla på dokumentären I'm Still here som handlar om Joaquin Phoenix. Tror den kan vara lite små rolig och perfekt åka-tåg-film. Jag får återkomma hur det gick med det hela!
Joaquin Phoenix I'm Still Here

Som ni ser på postern till filmen har Joaquin Phoenix skaffat sig en otroligt tuff stil jämfört med vad han hade förut. Så vad tror ni ska jag försöka skaffa mig en liknande stil år 2011? Det krävs nog lite tålamod för att lyckas med det hela. Men ack så tuff jag skulle bli! Det blir iaf att fundera på saken, får se hur det går. Någon gång i mitt liv ska jag iaf försöka. Så varför inte nästa år?

Live Forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning