1X2

Idag var det sista föreläsningen på den här kursen och nu är det bara tentan på fredag som är kvar. På dagens föreläsning gick han igenom lite snabbt om vad kursen har handlat om därefter gick han genom tentan lite smått.
Av 1X2-frågorna hade jag bara tänkt fel på två frågor, så det känns relativt bra så här på förhand. Ska kolla upp lite extra på de där frågorna bara så jag riktigt förstår vad de handlar om. Men då jag fick reda på svaren på de jag hade fel på insåg jag själv att jag faktiskt hade tänkt fel.

Hade av någon konstig anledning under dagen bestämt mig för att kolla upp hur handfatet var då vattnet har runnit lite taskigare på senare tiden, så på vägen hem bestämde jag mig för att köpa något som belöning. Brist på goda saker upptäckte jag en Root Beer på lokala matbutiken och bestämde mig för att köpa en sådan då det pratas så hemskt mycket om de i vissa server/filmer.

Väl hemma och efter fixande med handfatet (som gick bra och nu rinner det som förut) så öppnade jag Root Beeren och upptäcker hur det smakar Jenka tuggummi. Man kan ju faktiskt inte låta bli att bli sugen på de gamla 50 öres tuggummina då man kände smaken. Men samtidigt var det en konstig känsla att dricka det hela och efter ett tag blev det nästan äckligt ist. Jaja nu vet jag iaf hur Root Beer smakar!

Root Beer

Har blivit mer och mer sugen på att tatuera mig nu igen, det kommer verkligen i omgångar det här. Men nu är det ju faktiskt vinter så det är lite mer väder för att tatuera sig. Jag tror mig ha hittat ett ställe att tatuera mig på faktiskt, så jag ska nog gå dit en vacker dag och kolla upp det hela. Men det blir först efter jul och efter jag har köpt mig en Macbook Air (om det nu blir av). Riktigt vad jag ska tatuera har jag inte tänkt avslöja ännu.

Nej nu ska jag gå och diska, sedan blir det att laga mat och kolla på lite sport och eventuellt plugga så klart!

Speldagbok
Nu går det verkligen tungt och jag har tänkt att lägga ner detta projekt tills fram till juluppehållet är över. Jag kommer ävev att plocka ut alla pengar och sätta in en ny summa och helt enkelt börja om på en ny kula och med striktare regler som jag kommer fila på fram tills dess.

Antagligen varför det började gå sämre var att jag tänkte försöka mig på att rygga personer som vanligt vis är väldigt duktiga med vad de gör. Men alla som jag valde att rygga hade en svacka vilket jag även hamnade så det blev många minus ställen samtidigt. Dessutom försökte jag hitta spelvärde i matcher där det inte fanns något annat spelvärde än i "konstiga" bet så som hörnor, kort osv osv.... Så ni kan ju gissa vad jag kommer ha för regler när jag väl börjar igen efter jul.

Viktigast är att jag inte har gått något minus och att jag gick plus är jag förstås nöjd med. Men överlag är jag inte alls nöjd.

Så här blev statistiken för den här speldagboken:

Start saldo: 200kr
Nuvarande saldo: 348,64kr
Procentuell vinst: 74%
+/-: +148,64kr

Live Forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning