Snökaos

Dagen började relativt tidigt då det var tänkt att åka in till stan för att göra några saker och sedan bege sig direkt hem igen. Men av någon konstig anledning blev det inte att komma iväg lite senare än vad man hade tänkt sig. Dock så blev det att åka relativt tidigt jämfört med vad det brukar kunna bli.

Idag har det även varit snöstorm och självklart ska pendeln jäklas då, men den var inte så sen som den brukar kunna vara och det var väll alltid något. Dock kan man ju fundera vart de hittar alla nya förklaringar till varför de är sena. Det verkar som de alltid har nya anledningar.

Vilket fall som helst så blev det att äta lunch/fika på ett utav våra mål för dagens sväng om på stan. Efter det blev det dagens andra mål (vilket var en beställning av en julklapp, eftersom någon är så lat och kan inte köpa sakerna själv..).

Väl hemma blev det att börja med pluggandet och nu har jag faktiskt kollat igenom alla föreläsningar utom en som jag håller på och kollar igenom just nu. Så jag känner mig relativt redo för tentan (så gott som det går kanske?). Skulle dock vilja kolla lite extra på några saker, men det kan jag göra efter jag har kollat klart den här föreläsningen.

Imorgon börjar tentan 13:00 men det blir nog att åka in tidigare, vet dock inte hur mycket tidigare just nu. Funderar om man ska äta någon lunch där borta eller man ska äta något innan man åker. Det jag har bestämt är att jag ska kliva upp tidigt imorgon också för att jag ska duscha och kunna äta frukost i lugn och ro. Eventuellt kolla upp något jag måste kolla igen på.

Har hittat en snygg tröja och den här gången från Ljung, dock är den inte lika snygg som deras andra tröja som är ganska lik den här. Men den är inte heller lika dyr, dock kan det nog bero på att den här tröjan "bara" är i 100% bomull och inte i 100% ull som den andra tröjan var. Det är nog där priset ligger och inte i färgerna. Dock tycker jag fortfarande att den är snygg.
ljung tröja
Live Forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning