100%

Idag är det som kanske alla vet andra advent, så det har självklart blivit god julmust och tändning av ljus. Annars har det faktiskt inte blivit så mycket gjort idag. Har läst 1.5 kapitel i OOS-kursen som börjar imorgon igen, så nu är jag helt i fas med morgonens föreläsning. Annars så har jag också lämnat in programmeringsuppgiften som ska vara inne imorgon. Kanske låter som en hel del i text, men egentligen har jag slappat större delen av dagen.

En sak som jag glömde är att jag har gått omkring med mina nya jeans för att töja ut de lite och jag måste faktiskt få säga att jag känner mig väldigt nöjd med mitt köp fortfarande. Förhoppningsvis kan jag behålla den känslan. På tala om nöjd, så börjar jag bli mer och mer nöjdare med min frisyr. Det är alltid ett bra tecken.

Imorgon som sagt är det skola igen, annars ser kommande vecka väldigt bra ut är ledig 2/5 dagar. Fast det är en tenta som ligger och lurar den 17 dec så det blir nog inte så mycket ledigt i vilket fall som helst.

Måste också få nämna så här utanför speldagboken att jag nu äntligen har ökat min insats med 100%!

Har hittat en väldigt snygg vinterjacka från Hope, men kanske inte den billigaste. Finns andra snygga modeller från Whyred som är liknande. Men jag har inte lyckats hittat några sådana den här säsongen. Man skulle ha haft någon liknande så har jag en komplett uppsättning av vinterjackor.
Hope vinterjacka

Speldagbok
Idag gick 2/2 spel och även de spelen jag inte valde att ta med gick in som de skulle, vilket man alltid grämer sig över så här i efterhand. Men inget man kan göra åt den saken, better safe then sorry.

Har suttit och sammanställt lite statistik för min speldagbok och har insett att jag har spelat fler spel än vad det står på de senaste spelen. Den korrekta antalet spelade spel med dagens spel inräknade är 48 st. Vilket jag kommer föra in på nästa spel jag spelar. Jag lägger även in korrekt nummer på spelen här nedan.

Kan tillägga att jag har nått en milstolpe när det gäller min speldagbok. Idag har jag gått plus med 100% efter 48 spel. Då ligger statistiken så här, 31 vinster, 16 fölorade och 1 pushad.

Spel 47:
Espanyol - Sporting Gijon
Spelalternativ: 1
Slutreslutat: 1-0
Vinst: 12,53kr

Kommentar:
Matchen var betydligt mycket svängigare än vad jag kunde tro. Medan Espanyol försökte föra spelet så tog Sporting Gijon vara på bollen så fort de fick de. Men de kunde absolut inte få in bollen i målet då de var värdelösa när det verkligen kom till avsluten.

Espanyol hade en hel del fina chanser också, men Sporting Gijons målvakt var inte alls dåliga i den här matchen.

I andra halvleken åkte Espanyol ut för ett löjligt rött kort (2 gula), vilket inte alls skulle ha resulterat i ett gult kort.

Men Espanyol kämpade på bra och lyckades tillslut få in målet som de förtjänade.

Spel 48:
Villarreal - Sevilla
Spelalternativ: 1
Slutreslutat: 1-0
Vinst: 13,67kr

Kommentar:
Såg tyvärr inte större delar av den här matchen då jag lagade mat/åt mat och missade första halvleken och större delen av andra. Men av vad jag såg så var Villarreal det piggare laget, men Sevilla var absolut inte ofarliga och kom till farliga lägen som lika gärna hade kunnat resluterat till en poäng till Sevilla. Men tur som var spelade Diego Alves i målet väldigt bra.

Start saldo: 200kr
Nuvarande saldo: 400,51kr
Procentuell vinst: 100%
+/-: +200,51kr

Live Forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning