You don't need me as much as I need you.

Ja nu har jag tänkt försöka ta upp bloggande igen, blev lite senare än vad jag hade tänkt egentligen. Har inte riktigt känt något speciellt sug av att skriva något. Har inte funnits något att skriva om helt enkelt tror jag. Men nu finns det de!

Igår släppte Glasvegas en ny låt från deras hemsida som man kan ladda hem här:
http://www.glasvegas.net/the-world-is-yours

Den heter "The World is yours" och är riktigt bra enligt mig. Fast det kanske är så att längtan efter en ny Glasvegas låt har varit så stor att vad som helst hade varit bra. Men samtidigt så har jag haft väldigt höga förväntningar på nästa album. Den här låten lever verkligen upp till mina krav iaf!

Den är både sorglig, glad och fin. En väldigt sarlig blandning med andra ord. Nej nu ser jag verkligen fram tills albumet kommer som är den 4:e April.


Ska försöka hinna skriva något inlägg till idag som ska försöka sammanfatta lite vad som har hänt sen sist jag bloggade. Så stay tuned helt enkelt!

Live Forever!

Kommentarer
Postat av: amanda

Najjsig blogg! :))

2011-04-02 @ 20:07:11
URL: http://aamandacoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Underhållning
Nöje och Underhållning